Leírás
Dalok:
„Nyitány” — csárdás3’11”
Székely verbunk2’56”
Szegényes1’27”
Vénes2’04”
Sűrű verbunk – A szászcsávási kísérőhangszerek fejlődése 2’29”
6Szaggató verbunk” – a kísérő hangszer hegedű1’22”
„Kránci István csárdása és szökője” – a kísérő hangszer primkontra2’33”
„A szászcsávási cigány induló” – kontrakíséret a primkontra játékmódjával1’52”
Magyar csárdás és szökő – a napjainkban szokásos kontrakísérettel7’41”
Cigány hallgató, asztali és szökő5’49”
Csárdás és szökő „szájból”1’31”Csárdás és szökő tánccal4’47”
Mahala3’11”
Magyar asztali, csárdás és szökő9’29”
Cigány csárdás és szökő tánccal5’14”
Rákóczi-induló1’44”
Cigány csárdás és szökő a „Paprikash” étteremben9’39”
Előadók:
„Dumnezu” hegedű (1-5, 7-9, 12, 14-17), ének (8, 9, 14)
Mezei Ferenc „Csángáló” kontra (1-5, 8-10, 12, 14-17), primkontra (7)
„szájkontra” (11), tánc (12, 15)
Csányi Mátyás „Mutis” bőgő (1-10, 12-17), „szájbőgő” (11), tánc (12, 15)
Mezei Levente „Leves” hegedű (1-6, 8-9, 12-17), „szájhegedű” (11), tánc (12, 15)
Csányi Sándor „Cilika” hegedű (1-6, 8-10, 12, 14-17), „szájbőgő” (11)
Jámbor Ferenc „Tocsila” kontra (1-6, 8-9, 12-17), „szájkontra” (11), tánc (12, 15)